INFORMACJA O STOSOWANYCH PLIKACH COOKIE
Informacja o stosowanych plikach cookie ma charakter informacyjny i jest przeznaczona dla osób korzystających ze strony internetowej dostępnej pod adresem: www.willapodkolejka.hotelepkl.pl (dalej: „Strona”).
1. PLIKI COOKIE STOSOWANE W RAMACH STRONY
W ramach Strony wykorzystywane są pliki cookie (małe pliki tekstowe, tzw. ciasteczka) lub technologie o zbliżonej funkcjonalności do plików cookie, które są zapisywane przez Państwa przeglądarkę w Państwa urządzeniu (np. laptopie, smartfonie).
Stosowane są pliki cookie: „sesyjne” (session cookie) oraz „stałe” (persistent cookie). Pliki cookie „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są na Państwa urządzeniu do czasu wylogowania lub opuszczenia Strony. Pliki cookie „stałe” są przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach plików cookie lub do czasu ich usunięcia.
W ramach Strony mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookie:
a) pliki cookie niezbędne – nie mogą Państwo wyłączyć tych plików cookie, ponieważ są one niezbędne dla funkcjonowania Strony. Używamy ich w celu zagwarantowania prawidłowego działania Strony i bezpiecznego z niej korzystania – bez nich korzystanie ze Strony byłoby niemożliwe;
b) pliki cookie funkcjonalne – wymagają Państwa zgody. Pomagają przeprowadzać analizę sposobu korzystania ze Strony. Dzięki nim możliwe jest np. określenie liczby osób odwiedzających Stronę, a także wykrywanie i usuwanie nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu;
c) pliki cookie analityczne – wymagają Państwa zgody. Pomagają zapewnić Państwu wydajną i przyjazną Stronę, dopasowaną do Państwa preferencji. Pozwalają m.in. sprawdzać, w jaki sposób korzystają Państwo ze Strony, np. jak często wchodzą Państwo na Stronę oraz z jakich funkcjonalności Państwo korzystają;
d) pliki cookie marketingowe – wymagają Państwa zgody. Te pliki cookie służą dostosowywaniu treści marketingowych do Państwa potrzeb i zainteresowań, poza tym mogą być także wykorzystywane do dostosowania prezentowanych Państwu treści i reklam przez podmioty trzecie.
Szczegółowe informacje w zakresie stosowanych plików cookie w ramach Strony dostępne są w tabeli poniżej:
Cookies zapisywane przez właściciela strony | |||
Nazwa | Dostawca | Cel | Okres funkcjonowania |
laravel_session | Nieprzypisany | Identyfikacja i zapamiętanie sesji użytkownika. | 1 godzina |
Cookies zapisywane przez podmioty 3-cie | |||
_gid | Cookie ustawiany przez Google Analytics. Przechowuje i aktualizuje unikalną wartość użytkownika (cookie ID) dla każdej odwiedzanej strony i jest używany do liczenia i śledzenia odsłon. | 1 dzień | |
_ga | Cookie służący do rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez przypisanie identyfikatora (Cookie ID). Jest dołączany do każdego żądania strony w witrynie i służy do obliczania danych dotyczących odwiedzających, sesji i kampanii w raportach analitycznych witryny. | 2 lata | |
_fbp | Cookie wykorzystywany przez Meta do dostarczania reklam, np. ofert w czasie rzeczywistym od reklamodawców zewnętrznych. | 3 miesiące | |
_gat_gtag_ UA_92079232_1 | Cookie, który jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań kierowanych do serwera (tzw, throttle request rate). | 1 minuta | |
_gat_gtag_ UA_158535546_1 | Cookie, który jest częścią Google Analytics i służy do ograniczania żądań kierowanych do serwera (tzw, throttle request rate). | 1 minuta | |
test_cookie | Nieprzypisany | Cookie instalowany przez DoubleClick (podmiot należący do Google) w celu ustalenia, czy przeglądarka osoby odwiedzającej stronę internetową obsługuje pliki cookie. | 15 minut |
gcl_au | Nieprzypisany | Cookie używane przez Google AdSense do eksperymentowania z wydajnością reklam w witrynach korzystających z ich usług | 3 miesiące |
2. PODSTAWA PRAWNA STOSOWANIA I ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIE
Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem plików cookie, za wyjątkiem sytuacji, gdy jest to konieczne dla zapewnienia prawidłowego działania Strony oraz korzystania przez Państwa z jej funkcjonalności, jest możliwe wyłącznie na podstawie Państwa zgody.
Mogą wyrazić Państwo zgodę na instalowanie plików cookie za pośrednictwem ustawień oprogramowania (przeglądarki internetowej) lub podczas pierwszego wejścia na Stronę z poziomu belki plików cookie, która pojawia się w widocznym i łatwo dostępnym miejscu.
Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem działań, których dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Ograniczenie stosowania plików cookie może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w ramach Strony, uniemożliwić lub istotnie utrudnić prawidłowe korzystanie ze Strony.
Pliki cookie zbierają różnego rodzaju informacje – niektóre z nich, mogą zostać przypisane konkretnej osobie, a tym samym zostać uznane za dane osobowe. W zakresie, w jakim pliki cookie będą zawierać Państwa dane osobowe, podstawą ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes spółki PKL SA lub strony trzeciej – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. W niektórych przypadkach, w szczególności, jeśli wymaga tego dany dostawca plików cookie (podmiot trzeci), podstawą przetwarzania danych osobowych może być także Państwa dobrowolna zgoda. Dostawcy plików cookie (podmioty trzecie) w pewnych przypadkach mogą działać jako administratorzy Państwa danych osobowych.
__________________________________________________
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
PKL Horeca Sp. z o.o. informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, spory pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami rozwiązywane mogą być na drodze pozasądowej.
Podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie z siedzibą przy ul. Ujastek 1, 31-752 Kraków (www.krakow.wiih.gov.pl).
Informujemy, że w przypadku, gdy spór dotyczy umów zawartych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych (sprzedaż internetowa, oferta kierowana za pośrednictwem wiadomości e-mail), Klienci mogą występować do podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich ze skargą o rozstrzygnięcie sporu w postępowaniu pozasądowym za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii. Stanowi ona jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U. EU nr L 165/1).
Przed skorzystaniem z platformy ODR zapraszamy do kontaktu z PKL Horeca Sp. z o.o. za pośrednictwem :
E mail: grupy@hotelepkl.pl
lub w formie pisemnej na adres:
ul. Bachledy 7D, 34-500 Zakopane
Klauzula informacyjna PKL Horeca Sp. z o.o. [kontrahenci, biznes]
(aktualizacja lipiec 2024)
Informujemy, że administratorem danych osobowych naszych partnerów biznesowych (kontrahentów, podwykonawców), ich pracowników / współpracowników oraz innych osób – przekazanych nam w ramach współpracy / realizacji umów, a także innych osób nawiązujących kontakt z nami za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej (dalej: „Dane”) jest spółka PKL Horeca Sp. z o.o. z
W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych możesz kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych mailowo na adres: iodo@pkl.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
Administrator w związku z relacjami biznesowymi i kontaktem może przetwarzać następujące Dane:
dane identyfikacyjne,
dane teleadresowe,
dane dotyczące stanowiska służbowego i uprawnień zawodowych,
inne dane przekazane Administratorowi w związku ze współpracą,
wyłącznie w przypadku osób realizujących współprace i czynności wymagające kontaktu z małoletnimi – w zakresie wymaganym przepisami prawa – dodatkowo dane identyfikacyjne oraz dane dotyczące wyroków skazujących, czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa (o których mowa w art. 10 RODO).
Twoje Dane zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie, od ich administratora (np. podmiotu, którego jesteś przedstawicielem) lub pochodzą ze źródeł publicznie dostępnych (np. rejestry publiczne – w przypadku osób realizujących czynności wymagające kontaktu z małoletnimi).
Dane będą przetwarzane w celu:
nawiązania współpracy,
zawarcia i wykonania umowy,
rozliczenia umowy,
udzielania odpowiedzi na wszelkie skierowane zapytania lub wnioski oraz prowadzenie dalszej korespondencji / kontaktu w tym zakresie,
marketingu i kontaktu w sprawie innych informacji i usług Administratora,
wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze na podstawie przepisów prawa,
obrony przed potencjalnymi roszczeniami, a także w celu ew. kierowania roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania Danych jest:
niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie osoby, której Dane dotyczą lub
wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze lub
prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora w postaci marketingu produktów i usług Administratora lub strony trzeciej, kontaktu (w tym prowadzenia korespondencji) oraz obrony lub dochodzenia potencjalnych roszczeń.
Odbiorcami Danych mogą być nasi partnerzy biznesowi (w tym inne spółki z Grupy PKL) i inne podmioty wspierające nas w organizacji pracy, marketingu, obsłudze korespondencji, świadczące usługi doradcze/prawne i zapewniające wsparcie oraz działanie narzędzi i systemów informatycznych – w zakresie niezbędnym do realizacji współpracy i usprawnienia procesów wewnętrznych w strukturze Administratora.
Podanie Danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji współpracy / kontaktu oraz obowiązków prawnych nałożonych Administratora w związku ze współpracą. Niepodanie niektórych danych może uniemożliwiać rozpoczęcie lub realizację współpracy.
Przysługuje Ci prawo dostępu do Twoich Danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych Danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
Dane przechowywane są przez Administratora w celach określonych powyżej przez okres trwania relacji biznesowych, a następnie do chwili upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub przez okres wynikający z przepisów prawa, w zależności od tego, który z tych okresów upływa później.
Co do zasady Twoje Dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Administrator może wyjątkowo przekazywać Dane partnerom przetwarzającym je poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), ale tylko w niezbędnym zakresie, związanym ze świadczeniem przez tych partnerów na rzecz Administratora usług. W takich przypadkach, Administrator zapewnia ochronę Danych w szczególności poprzez stosowanie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych na mocy decyzji Komisji Europejskiej lub transfer do krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony. W takich przypadkach, przysługuje Ci prawo uzyskania kopii stosowanych zabezpieczeń.
Dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach mediów społecznościowych
Niezależnie od zasad ochrony danych osobowych wskazanych powyżej, Administrator informuje, że zgodnie z regułami funkcjonowania portali społecznościowych Facebook i Instagram, współadministratorem danych osobowych użytkowników pozostaje właściciel tych portali, tj. Meta Platforms Ireland Limited (dalej: „Meta”).
W tym zakresie, wyciąg uzgodnień współadministratorów dotyczących przetwarzania danych na cele statystyczne, jest dostępny tutaj: https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum.
Należy pamiętać, że pomimo współodpowiedzialności ze strony operatora portalu społecznościowego, Administrator nie ma pełnego wpływu na operacje przetwarzania danych przez ten portal. Nasze opcje są w dużej mierze uzależnione od polityki firmy dostawcy. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce prywatności Meta: https://www.facebook.com/about/privacy/
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osób kontaktujących z usługi Newsletter
1. Informujemy, że z uwagi na wspólne cele marketingowe związane ze świadczeniem usługi newsletter przez niżej wymienione spółki należące do Grupy PKL (dalej: „Grupa PKL”), współadministratorami danych osobowych osób korzystających z usługi newsletter (dalej: „Dane”) są poniższe spółki należące do Grupy PKL (dalej: „Współadministratorzy”):
‒ Polskie Koleje Linowe S.A. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ Kolej Gondolowa Jaworzyna Krynicka S.A. z siedzibą w Krynicy-Zdroju (33-380) przy ul. Czarny Potok 75,
‒ PKL Horeca Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Solina Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Food Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D,
‒ PKL Food Sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Zakopanem (34-500) przy ul. Bachledy 7D. 2.
W sprawach związanych z przetwarzaniem Danych możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych:
a) mailowo na adres: iodo@pkl.pl,
b) pisemnie na adres siedziby spółki Polskie Koleje Linowe S.A. (podany wyżej).
3. Podanie Danych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu otrzymywania newslettera, a ich niepodanie może skutkować będzie brakiem możliwości korzystania z usługi newsletter.
4. Dane będą przetwarzane w celu:
a) wysyłki newslettera oraz prowadzenia działań marketingowych Grupy PKL, w tym przesyłania informacji o promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach, nowościach i kolekcjach oraz innych informacji dotyczących Grupy PKL – a podstawą ich przetwarzania będzie Twoja zgoda oraz niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Współadministratorów polegającego na marketingu produktów i usług Grupy PKL,
b) ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami – a podstawą ich przetwarzania będzie niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, obrony i dochodzeniu ewentualnych roszczeń.
5. Przysługuje Ci prawo dostępu do Danych, w tym prawo do uzyskania kopii tych Danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania (w zakresie w jakim dane są przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora), przenoszenia ich do innego administratora, jak również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach wynikających z przepisów prawa.
6. Jeżeli i w zakresie w jakim podstawą przetwarzania Twoich Danych jest zgoda, masz prawo ją cofnąć w dowolny sposób, w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
7. Odbiorcami Danych mogą być partnerzy należący do Grupy PKL oraz partnerzy biznesowi Współadministratorów – w szczególności podmioty, którzy świadczą usługi wysyłki newslettera na zlecenie Współadministratorów, zapewniający wsparcie w zakresie obsługi technicznej, organizacji pracy, dostawcy usług IT, podmioty świadczące usługi marketingowe oraz doradcze / prawne.
8. Dane przechowywane są przez Współadministratorów w celach określonych powyżej do czasu wycofania zgody, a następnie do upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
9. Współadministratorzy nie przekazuje Danych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
10. Dane nie podlegają procesom zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowaniu
Klauzula informacyjna dla usługi Formularz Kontaktowy
MONITORING
W związku z treścią art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW OBIEKTÓW NOCLEGOWYCH
REGULAMIN Willi Pod Kolejką w Szczawnicy zwanej dalej także „Obiektem” §1 PRZEDMIOT REGULAMINU 1. Regulamin określa zasady świadczenia usług oraz przebywania na terenie Obiektu. 2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Willi Pod Kolejką w Szczawnicy. §2 DOBA HOTELOWA 1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe. 2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego. 3. Zameldowanie odbywa się w godzinach od 16.00 . 4. Wymeldowanie odbywa się w godzinach 8.00 - 11.00 5. Prośbę o przedłużenie pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji Obiektu jak najszybciej. Powyższa prośba może nie zostać uwzględniona w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu lub gdy zarezerwowane zostały wszystkie miejsca noclegowe (pokoje). §3 USŁUGI 1. Usługi świadczone w Obiekcie są zgodnie z kategorią i standardem pokoi gościnnych. 2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości świadczonych usług, Gość proszony jest o niezwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji Obiektu. 3. Gościom zapewnia się: a. warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku, b. bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie w tajemnicy wszelkich posiadanych informacji o Gościach, c. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie, d. sprzątanie pokoju (jeden raz na 5 noclegów), po uzgodnieniu z recepcją e. codzienne zabieranie śmieci z pokoi, uzupełnianie papieru toaletowego oraz na życzenie gości wymiana ręczników (ręczniki podlegające wymianie prosimy zostawiać w łazience na podłodze), 4. Na życzenie Gościa świadczone są nieodpłatnie następujące usługi: a. udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą b. budzenie o wyznaczonej godzinie, c. z zastrzeżeniem §5 ust. 4 Regulaminu, w czasie pobytu Gościa w Obiekcie, przechowywanie pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczna w sejfie Obiektu, d. przechowanie bagażu, e. zamawianie taksówki. 5. Niezbędne naprawy urządzeń znajdujących się w pokoju wykonywane są podczas nieobecności Gościa w Obiekcie. Naprawy mogą być wykonywane w obecności Gościa tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie. §4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI 1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy. 2. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju, jak również zabronione jest palenie tytoniu i używanie otwartego ognia. §5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ 1. Podmiot prowadzący Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego. 2. Gość powinien zawiadomić Recepcję Obiektu o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 3. Pieniądze, papiery wartościowe, kosztowności albo przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną powinny zostać oddane na przechowanie do depozytu. 4. Podmiot prowadzący Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie. §6 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH Przedmioty osobiste, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, mogą zostać odesłane na wskazany przez Gościa adres, na jego koszt. §7 CISZA NOCNA W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano. §8 REKLAMACJE 1. Goście mają prawo do składania reklamacji w odniesieniu do jakości świadczonych usług. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w Recepcji Obiektu. 2. Reklamacja powinna być zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. §9 POSTANOWIENIA DODATKOWE 1. Obecność zwierząt w Obiekcie nie jest akceptowana. 2. Opłata za wynajem miejsca postojowego przed Obiektem wynosi 20 zł za każdy kalendarzowy dzień pobytu. Miejsce postojowe nie jest strzeżone (dozorowane). 3. Centrum odnowy biologicznej jest czynne codziennie w godzinach od 12.30-20.00. 4. W Obiekcie i w jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu za wyjątkiem wyznaczonych w tym celu miejsc. 5. W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych. 6. Zakazuje się prowadzenia na terenie Obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej. 7. Zabrania się: a. hałasowania na terenie Obiektu, b. zachowań, które przeszkadzają, szkodzą czy negatywnie wpływają na komfort pobytu innych Gości Obiektu. 8. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli lub wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania. 9. Cena pobytu płacona przez Gościa Obiektu zawiera również wybrany deser lub kawę w Restauracji Pod Kolejką, pod warunkiem wypełnienia ankiety elektronicznej dotyczącej pobytu w Obiekcie lub / i wystawienia opinii w serwisie www.google.pl na temat pobytu w Obiekcie, zgodnie z umieszczoną w pokoju instrukcją. Życzymy aktywnego i udanego wypoczynku.