Guest rooms Near The Cable Line
Dbamy o Standardy Ochrony Małoletnich

Od 15 sierpnia 2024 roku każdy pracodawca, któryprowadzi działania i usługi skierowane do dzieci i młodzieży ma obowiązek wprowadzić w życie tzw. Standardy Ochrony Małoletnich. Ta regulacja prawna jest sposobem na ochronę prawną i odpowiedzią na wiele zdarzeń związanych z dramatami dzieci, które często pozostawały bez wsparcia i ochrony.
Nowa ustawa może być zastosowana do tworzenia zasad organizacji (standardów) i zapewnia możliwość reagowania na złe traktowanie dzieci. To także sposób na podniesienie wrażliwości społecznej na najbardziej bezbronnych wśród nas. Standardowa ochrona dzieci przed szkodami do zbioru zasad, które obejmują bezpieczne i ekologiczne środowisko w szkołach, przedszkolach i innych placówkach na rzecz dzieci – w tych miejscach rekreacji. W placówce, która zapewnia ochronę dzieciom: niepracującym, które mogą chroniczne bezpieczeństwo dziecka wszystkim podlega, jak krzywdzenia dziecka oraz są kontrolowane w przypadku podejrzenia, że ​​​​dziecko jest ofiarą ofiarą wobec dzieci oraz młodość dowiadują się, jak ujawnione w kontaktach z klasyczne i rówieśnikami - w klasycznym świecie oraz w Internecie dzieci oraz stały dostęp do informacji, gdzie szukać pomocy w zwykłej sytuacji
1. Czym jest ta ustawa?Podstawą Standardów Ochrony Małoletnich (SOM) jest nowelizacja Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw z dnia 28 lipca 2023 roku, zwana potocznie „Ustawą Kamilka”. Ustawa charakterystyczna dla każdego w Polsce, w tym nas jako grupa PKL, zawiera zasady postępowania, które chronią dzieci przed zagrożeniami i krzywdą. że mamy dostęp do dróg, jakie zapewnia bezpieczeństwo naszego dostępu do grup PKL.
2. Dlaczego wprowadzamy te produkty?Po pierwsze dlatego, że użytkownicy nas wszyscy są zasilani w życiu prawo. Po drugie od zawsze naszym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych gości. Pod warunkiem, że jest to możliwe, m.in. urządzeń, kolei, zjeżdżalni, sprzętu sportowego, ale także do użytku publicznego jako nasze bezpieczeństwo gości i profesjonalna obsługa i kontakt. W tym przypadku chodzi przede wszystkim o to, aby dzieci czuły się bezpieczne i dobrze podczas korzystania z naszych usług. Można, tylko te najlepsze wspomnienia z wizyt u nas, a Twoja pomoc w tym ma znaczenie!
3. Co oznacza nowe prawo i Standardy Ochrony Małoletnich?Ustawy i dodatkowe standardowe zabezpieczenia małoletnie budują konsekwencje, że nie tylko złe traktowanie dzieci jest przestępstwem, ale nawet podejrzane zachowanie może zostać poniesione przez osobę małoletnią i nie należy reagować. Te nowe zastosowania nakładają się na wszystkich, które mogą zostać usunięte, tym samym mogą zostać wyeliminowane przez bezpieczeństwo dzieci.
4. Jakie obowiązki ustawowe nakładane na – w tej grupie PKL – są rozpatrywane przez pracowników i osoby uprawnione na stanowiskach związanych z obsługą klientów w tych dzieciach:
  • STANDARD: Konieczność stosowania się do przepisów dotyczących ochrony dzieci przed przestępstwami.
  • PERSONEL: Działający i prowadzący działalność w celu rozwiązania problemów związanych z dziećmi. Zapoznanie się ze standardami ochrony małoletnich wśród pracowników związanych z obsługą turystyczną w naszych potrzebach - w tym celu przeprowadziliśmy szkolenia dla wszystkich pracowników. Planujemy szereg zastosowań, praktyczne rozwiązania w praktyce. Każdy nowy pracownik zostanie odebrany ze standardami i szkoleniem. Przed zatrudnieniem nowego pracownika na odbiór z klientami – w tym dzieci – ustawowym jest obowiązkowe zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie ograniczeń dotyczących przemocy i seksualności.
  • PROCEDURA: Funkcjonowanie postępowania wraz z rozwiązaniem w sytuacji zagrożenia dziecka,
  • MONITOROWANIE: Weryfikacja zastosowania z zabezpieczeniami dzieci. powiadomienie na adres e-mail: som@pkl.pl na który każdy może zwrócić uwagę na wdrożenie Standardów Ochrony Małoletnich, a także uwagi i wdrożenie. Wyznaczenie osób odpowiedzialnych za realizację Standardów Ochrony Małoletnich.
W Grupie PKL mamy zastępcę koordynatorów:Interwencje - Magdalena Goetel tel. 606 986 792,Adres e-mail:Magdalena.Goetel@pkl.plMonitoring i aktualizacja standardów - Piotr Bernackitel. 781 222 066, e-mail: Piotr.Bernacki@pkl.plKoordynator ds. IT - Jakub Boryczko tel. 726 007 024,Adres e-mail: Jakub.Boryczko@pkl.pl
5. Najważniejsze zasady. Szacunek i bezpieczeństwo:
✓ Traktujemy dzieci z częstotliwością i dbamy o ich bezpieczeństwo.Reagowanie na wypadek dla dziecka: ✓ Reagujemy na wszelkie formy krzywdzenia, ale także wtedy, gdy uznamy, jest to przestępstwo, nietypową, ale także powtarzalnie i groźną dla dziecka. Nie wahaj się kierownikowi kierownikowi oraz Koordynatorowi ds. możliwość wystąpienia.Komunikacja:
✓ przenosimy z dziećmi w sposób profesjonalny i bezpośrednio z obowiązkami wynikającymi z naszych zadań. Nie pytamy o sprawy prywatne, chyba że jest to konieczne dla bezpieczeństwa małoletnich.Kontakt fizyczny:
✓ Może być początkiem, korzeniem pochodzenia z charakteru pracy np. Dostępność pomocy przy użyciu funkcji pierwszej pomocy. Kontakt musi być dostępny w ramach społecznych i prawnie dostępnych norm.
✓ W przypadku połączenia, które należy uwzględnić, należy uwzględnić szczegółowe połączenie bez bezpośredniego połączenia.
✓ Nie należy obawiać się kontaktu, jeśli jest to obowiązkowa służbowa oraz niedostępna automatycznie.